KFT INDÍTÁS
Cégmódosítás
Hívjon minket : +36-1-235-0566
Cégmódosítás 2018-ban is akár INGYEN
Cégmódosítás
Alapcsomag- Cégmódosítás (ügyvéd)
- Ajándék aláírásminták
- Ingyenes tanácsadás
- Online netes ügyintézés
- Ajándék számlázórendszer
- ingyen ellenjegyzett végzés
- 1 órás ügyintézés
- bejegyzésről értesítés
Cégmódosítás
+ Adómentes székhely- Cégmódosítás (ügyvéd)
- Ajándék aláírásminták
- Ingyenes tanácsadás
- Online netes ügyintézés
- Ajándék számlázórendszer
- ingyen ellenjegyzett végzés
- Újlengyel adómentes székhely
- Székhelyszolgáltatás szkenneléssel
Cégmódosítás
+ Budapest székhely- Cégmódosítás (ügyvéd)
- Ajándék aláírásminták
- Ingyenes tanácsadás
- Online netes ügyintézés
- Ajándék számlázórendszer
- ingyen ellenjegyzett végzés
- Budapesti székhely
- Székhelyszolgáltatás szkenneléssel
Cégmódosítás
Amennyiben cégmódosításra van szüksége akkor bízza ránk. Sok ingyenes szolgáltatással és ajándékkal várjuk Önt. kérjen ingyenes tanácsadást és dolgozzon velünk!
Cégmódosítás költsége
1. Ügyvédi munkadíj. A társasági szerződés módosításának munkadíja 17.900 + áfa forint (cégátruházás esetében a cégmódosítás díja 24.000 + áfa). A cégmódosítás tételszámától függetlenül Önnek ennyit kell fizetnie cégmódosítás elvégzéséhez.
2. Illeték : 15.000 Ft. Egyes ritkább esetekben ez az összeg magasabb, ezzel kapcsolatban hívjon minket.
3. Közzétételi díj: 3.000 Ft
4. JÜB azonosítási díj: 1.700 Ft +áfa / fő magyar állampolgárok esetében.
5. Tulajdoni lap díja: 1.000 Ft +áfa / ingatlan.
Ezeken kívül egyéb, más költség nem merül fel.
Cégmódosítás menete
1.) Időpont egyeztetés telefonon (vagy személyesen)
2.) A legutóbbi módosítással egységes szerkezetbe foglalt társasági szerződés, aláírásminta eljuttatása az info@topcegalapitas.hu címre (szkennelve email, fax, személyesen). Amennyiben a társasági szerződést, vagy a legutóbbi módosítást mi csináltuk ez nem szükséges.
3.) E-mail-ben leírni, hogy milyen adatok változnak
4.) Személyes találkozó, szaktanácsadás, iratok áttanulmányozása
Minden tagnak valamint a vezető tisztségviselőknek meg kell jelennie és hoznia kell az alábbi okmányokat:
– személyi igazolványt
– lakcímkártyát
– adókáryát
Az új tagok és vezető tisztségviselők okmányai, valamint a régieké akkor, ha az okmányaik változtak elektronikus úton ellenőrzésre kerülnek.